Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
x
Change Language

ข่าวประชาสัมพันธ์

Press Releases
Title
Date
หัวข้อข่าว วันที่
STARBUCKS Coffee Is Coming Home! Nestlé launches a new range of Starbucks capsules in Thailand May 07, 2020
ดื่มกาแฟสดจากสตาร์บัคส์ที่บ้านได้แล้ววันนี้! เนสท์เล่ เปิดตัวแคปซูลกาแฟสดสตาร์บัคส์ในประเทศไทย May 07, 2020
NESCAFÉ Launches New Limited-edition NESCAFÉ RED CUP Packages with 12 Designs Each Featuring a Thai Coffee Farmer May 07, 2020
เนสกาแฟ ส่ง “เรดคัพ คอลเลคชั่น ปลูกด้วยใจ” ลาย 12 ชาวสวนกาแฟ May 07, 2020
Cool “Love Yourself, Love the Earth” Idea! NESCAFÉ PROTECT PROSLIM Creates Christmas Tree Ornaments Made From Used NESCAFÉ PROTECT PROSLIM Paper Packaging May 07, 2020
รักตัวเอง รักษ์โลกสุดเก๋! เนสกาแฟ โพรเทค โพรสลิม เนรมิตไอเทมแต่งต้นคริสต์มาส จากบรรจุภัณฑ์กระดาษ May 07, 2020
NESCAFÉ Celebrates International Coffee Day by Recognizing Thailand’s Heroes Who Work Overnight to Make Our Lives Better May 07, 2020
เนสกาแฟจัดใหญ่ฉลองวันกาแฟสากล ส่งต่อกาแฟเชื่อมทุกความผูกพันกับฮีโร่ ที่ทำงานข้ามคืนเพื่อคุณภาพชีวิตที่ดีของคนในสังคม May 07, 2020
NESCAFÉ BLEND & BREW Announces New Position as the World’s Number One Coffee Mix May 07, 2020
เนสกาแฟ เบลนด์ แอนด์ บรู ประกาศขึ้นแท่นกาแฟปรุงสำเร็จอันดับหนึ่งของโลก May 07, 2020
NESCAFÉ moves forward with “Grown Respectfully: Sustainable Thai Coffee with NESCAFÉ” May 07, 2020
เนสกาแฟ สานต่อโครงการ “ปลูกด้วยใจ กาแฟไทยยั่งยืนกับเนสกาแฟ” เชิดชูชาวสวนกาแฟไทย ต้นแบบพลังขับเคลื่อนการปลูกกาแฟให้ยั่งยืนในระดับโลก May 07, 2020
NESCAFÉ GOLD Invests 100 Million Baht to Launch “NESCAFÉ GOLD CREMA SMOOTH AND FINEST,” Setting a New Standard for Smooth Black Coffee for Craft Coffee Lovers May 07, 2020
เนสกาแฟ โกลด์ ทุ่มกว่า 100 ล้าน ส่ง ‘เนสกาแฟ โกลด์ เครมมา สมูท แอนด์ ไฟน์เนสท์’ ชูมาตรฐานใหม่ของกาแฟดำรสนุ่มเอาใจคนรักกาแฟคราฟท์ May 07, 2020
ที่สุดของกาแฟ จิบเดียว หอมโดนใจ เปิดตัว “เนสกาแฟ เบลนด์ แอนด์ บรู” สูตรใหม่! May 06, 2020
New NESCAFÉ BLEND & BREW, Bonding to be the Best Coffee Experience with Two Types of Beans – Smooth Arabica and Intense Robusta May 06, 2020
NESTLÉ PURE LIFE accumulated on sustainable water conservation, consolidating all the effort on the World Water Day’s, with the concept “1” from a single person to a better and healthier life in the society. Apr 30, 2020
เนสท์เล่ เพียวไลฟ์ ต่อยอดเจตนารมณ์การอนุรักษ์น้ำอย่างยั่งยืน ผนึกกำลังทุกภาคส่วนร่วมกิจกรรมวันอนุรักษ์น้ำโลก ชูคอนเซ็ปต์ “1” จากหนึ่งคน สู่ความร่วมมือในการสร้างคุณภาพชีวิตและสุขภาพที่ดีสู่สังคม Apr 30, 2020
NEW “NESTLÉ PURE LIFE WATER BUDDY - WILD ABOUT WATER COLLECTION WITH 3 NEW DESIGNS AND ‘AR’ FUNCTION ADDING HEALTHY DRINKING HABIT WITH KNOWLEDGE AND FUN Apr 30, 2020
ใหม่ “น้ำดื่มเนสท์เล่ เพียวไลฟ์ บัดดี้” ลายสัตว์ป่าสะวันนา พร้อมฟังก์ชั่น AR สนุกกับภาพสัตว์สามมิติ เพื่อการดื่มน้ำอย่างมีประโยชน์ พ่วงความรู้ เพิ่มความสนุกสนาน Apr 30, 2020
MILO announces the four winning youth teams in the “MILO Futsal 2019 Road to Barcelona” tournament Apr 30, 2020
ไมโล ประกาศ 4 ทีมนักเตะรุ่นจิ๋วผู้ชนะ แคมเปญ “ไมโล ฟุตซอล 2019 Road to Barcelona” Apr 30, 2020
MILO elevates its sports marketing strategy with the “MILO Champions Cup,” MILO’s first-ever global football championship Fostering champions in life, not just in the game Apr 30, 2020
ไมโลชูสปอร์ตมาร์เก็ตติ้ง เดินหน้าจัด “ไมโล แชมเปียนส์คัพ” ทัวร์นาเมนต์ฟุตบอลระดับโลกครั้งแรกของไมโล พร้อมปั้นแชมป์ชีวิตจริง ไม่ใช่สิงห์สนามแข่ง Apr 30, 2020
“MILO Futsal 2019 Road to Barcelona” Tournament Begins Celebrating its 10th Anniversary of fostering the legend of young futsal players to grow for success with sport Apr 30, 2020
เปิดทัวร์นาเมนต์ “ไมโล ฟุตซอล 2019 Road to Barcelona” ฉลอง 10 ปีแห่งการปั้นตำนานนักเตะรุ่นจิ๋วให้เติบโตสู่ความสำเร็จด้วยกีฬา Apr 30, 2020
For Immediate Publication 50 youth futsal players attend “MILO Camp” Comprehensive training with Barcelona FC Coaches From inspiration to success. Apr 30, 2020
50 นักฟุตซอลเยาวชนไทย เข้า “ไมโล แคมป์” ฝึกทักษะครบวงจรกับโคชบาร์เซโลน่า สร้างแรงบันดาลใจสู่ความสำเร็จ Apr 30, 2020
Innovative Way to Boost Your Luck! NESCAFÉ BLEND & BREW Launches Interactive Chinese New Year Blessing Collection for the First Time in Thailand Apr 29, 2020
เสริมมงคลสุดล้ำ! เนสกาแฟ เบลนด์ แอนด์ บรู ปูพรมแดงเปิดคอลเลคชั่น “ชงโชครับตรุษจีน” สไตล์อินเตอร์แอคทีฟครั้งแรกในเมืองไทย Apr 29, 2020
NESCAFÉ Introduces New “NESCAFÉ LATTE” to Deliver an Unexpected Coffee Experience, Forms First Content Marketing Collaboration with Nadao Bangkok to Reach the New Generation Apr 29, 2020
เนสกาแฟส่ง “เนสกาแฟ ลาเต้” ใหม่ สร้างปรากฏการณ์กาแฟที่คาดไม่ถึง ครั้งแรกกับการจับมือ “นาดาว บางกอก” รุกคอนเทนต์มาร์เก็ตติ้ง เจาะกลุ่มคนรุ่นใหม่ Apr 29, 2020
Introducing NESCAFÉ COLD BREW Ready-To-Drink Coffee, Thailand’s First-ever Premium Cold Brew Coffee Made a New Way Using a Unique Gradual Cold Extraction Process so it’s Aromatic and Smooth yet Intense Apr 29, 2020
ลืมกาแฟรสชาติเดิมๆ! เปิดตัว “เนสกาแฟ โคลด์ บริว” กาแฟสกัดเย็นพร้อมดื่มระดับพรีเมียม ครั้งแรกในไทย ชูกระบวนการสกัดเย็นอย่างช้าๆ ให้ได้กาแฟสกัดเย็นที่หอม นุ่มลื่น ดื่มง่าย Apr 29, 2020